Az optimalizált célzás új, automatizált funkció, amely a manuális célzást hivatott bővíteni a közönség- és demográfiai szegmensek segítségével a kampánycél érdekében. A konverzió-fókuszú viselkedést figyeli, és a valós idejű konverziót veszi alapul.
Fizetett hirdetések
A fizetett hirdetések, a Google Ads és egyéb PPC kampányok az egyik leghatékonyabb marketingcsatornát jelentik sok cég esetében, mivel általuk új látogatókat, új ügyfeleket szerezhetnek, és relatíve alacsony költség mellett érhető el konverzió.
A hirdetések hatékonyságához tudásra és tapasztalatra van szükség, ezért ezt a munkát általában nem cégen belül saját munkatársakkal oldják meg, hanem PPC szakértők, freelancerek vagy ügynökségek bevonásával. A Selector Digitális Marketing Ügynökség PPC kampányok kezelését is végzi több platformon is - Google Ads, Facebook Ads, LinkedIn Ads, Twitter Ads, Instagram, Pinterest Ads, YouTube, Waze Ads - a minél teljesebb online megjelenés érdekében.
A várt eredmények, a minél jobb teljesítmény érdekében a hirdetések folyamatos szemmel kísérése, a beállítások finomítása, konverziók optimalizálása szükséges.
Milyen előnyöket kínál az optimalizált célzás?
A Google Ads által kínált optimalizált célzás hasznos eszköz lehet abban az esetben, ha úgy látod, a célzási beállítások rosszul teljesítenek. Különböző közösségtípusok között működik, segítségével egyszerűsíthető a célzás és az optimalizálás, továbbá kiterjeszti az elérést.
Érdemes lehet az optimalizált célzás módszerét bevetni kampányaidnál, ha
lassan jönnek a számok vagy nagyon kicsi a megcélzott közönség,
a közönség-kiterjesztés sem hozott eredményt,
szeretnél további új vásárlókat vagy új potenciális célcsoportot találni.
Hogyan működik?
Fontos tudatosítani, hogy az optimalizált célzás automatizáció figyelembe veszi a kizárásokat is.
Kétfajta ajánlattétel használható, konverzió maximalizálással vagy CPA ajánlattétellel, mivel ezek a konverziós adatokat figyelik a legjobb eredmény elérése érdekében. Javasoljuk, hogy amennyiben az oldal forgalmát növelnéd, és a konverziós cél az oldallátogatás, akkor konverzió maximalizálást használj!
Mire használhatsz optimalizált célzást?
Az optimalizált célzás esetén manuálisan is beállítható a közönség, de ha nem állítasz be, akkor úgy működik, mint egy smart kampány automatikus célzással - ez esetben az induló költség értelemszerűen magasabb.
Az optimalizát célzás alkalmas lehet potenciális új ügyfelek keresésére meghatározott célzás nélkül.
Egy próbát megér, ha hiszel a mesterséges intelligencia teljesítménynövelő erejében és szereted az automatizmusokat, akkor az optimalizált célzás hasznos segítség lehet, főként, ha a hagyományos módon nem sikerült megtalálnod az ideális célzást.