Az elvárt eredmény ötszörösét hozta a kampány úgy, hogy kényelmesen a büdzsén belül maradt az ügynökség. Számos hirdetési verzió készült, és a követőtábor is növekedésnek indult ez idő alatt. Az alábbiakban minden fontos információt elárulunk a sikeres kampánnyal kapcsolatban.
Meghatározásra került a cél, a hirdetési költség és a kommunikáció
A Follow Marketing segített megnövelni a gotomarketing létszámát. Első lépésként az együttműködés részleteinek átbeszélésére került sor, vagyis meghatározásra került a cél, a hirdetési költség és a kommunikáció. Kevés idő volt, hiszen a kormány ekkor jelentette be a kamatstopot, mely köthető volt a kampány témájához. Ezzel a lehetőséggel mindenképpen élni kellett. Wolf Gábor elkészítette a vizuális tartalmakat, az ügynökség pedig elindította a hirdetéseket.
Mivel gyorsan kellett elindulni, kezdetben csupán 3-4 változat futott, hiszen több kreatív még nem készült el. Rengeteg célközönség tesztelésére sor került. A jó beállításokkal pedig új kampányok indítása történt, továbbá sor került a hirdetések skálázására is. Az optimalizálás folyamatos volt, különböző kreatívok kerültek kipróbálásra.
Kihívásokkal kellett számolni a kampány kivitelezése során
Az utolsó napokban indult két új konverziókampány, melyeknek célja az volt, hogy tudatosítsák, hogy nem érdemes tovább várni, azonnal csatlakozni kell, mert már csak néhány napig lehet élni a lehetőséggel. A kívánt eredmény elérése érdekében az alap költségkeret 3-4-szeresére történő emelésére is sor került.
Mikor már minden hírfolyamon jól teljesített a kampány, a story hirdetések indítása következett. Többek között ez is hozzájárult ahhoz, hogy az utolsó napon még többen csatlakoztak a csoporthoz. Számos kihívással is számolni kellett, például a már említett kamatstop bejelentése miatt jóval hamarabb el kellett kezdeni a hirdetést.
Három hét alatt 1400 új tag csatlakozott a gotomarketinghez
A kampánynak köszönhetően három hét alatt 1400 új tag csatlakozott a gotomarketinghez, mely köszönhető többek között a tökéletesen összehangolt csapatmunkának. Számos kreatív és hirdetés kipróbálására, valamint 14 célközönség letesztelésére került sor.
Ez a sztori is jól mutatja, hogy kellő tapasztalattal, megfelelő szakmai tudással és összehangolt csapatmunkával sikeres hirdetési kampányokat lehet indítani. Sőt, az elején elvárt eredmény többszörösét is el lehet érni a büdzsén belül maradva. Nem érdemes kellő tapasztalat és tudás nélkül próbálkozni, érdemes inkább együttműködni egy megbízható ügynökséggel.