booked.net

Hírdetés

APRÓSÁGOK

2017. november 10., péntek 15:59

Mottó: Nincsenek NAGYDOLGOK! Kisemberek vannak.

Amennyire örömteli hír, az elhíresült „csatornapénz” I. ütemének immáron folyamatosnak tűnő kifizetése – 94.630.- ft – legalább oly mértékben elszomorító, és ezért bánatos szívvel kell megállapítanunk, hogy a másik kettő KŐRÖSI SZÁM nem akar változni!
Ezért az egyik – dr. Czira Szabolcs tartozása! – marad a 2.603.136 HUF. A másik pedig szintén nem csökken, mint a Kecskemétre naponta ingázók száma, marad 4.000!
 

Más.
Mint ahogy korábban írtuk, számos folyamatos „maszatolás” van az ÖH – Önkívületi Hírek – örömittas tudósításaiban, melyekben az a vezető hír, hogy Kőrösön minden a „tudatos városépítés” jegyében történik. – És természetesen, ami elkészül az „pompázatos”, „csodálatos”, „fenomenális”, stb.
Ez a valóságtól elrugaszkodott demagógia sokszor nem is könnyed „maszatolás”, hanem súlyos hazudozás! – Ez egyébként is felháborító gyakorlata az ÖH szerkesztőinek!
Hogy ne menjünk messzire, itt van az ÖH szerint a befejezés közeli „járdaépítési program III. üteme”, mely a Múzeum-kert északi oldalán valóban a befejezés jeleit mutatja. Ám, ha végég ballagunk rajta a Cifrakertig, akkor megdöbbenéssel tapasztaljuk, hogy a bejárattól mintegy tíz méterre véget ér!


Vö.: „Itt a vége, fuss el véle!”
Mi lehet az oka?
Biztosra vehetjük, hogy erre sincs értelmes válasz, mint ahogy korábban, a strand előtti járdaszakasz hiányzó részére kerestük a választ! – Sejtésünk van, hogy járda-ügyben is Czira Szabolcs az egyedüli illetékes!
Maradva a „járda-programnál”, örömmel konstatáltuk viszont, hogy a korábbi ütemben csak a református templom Szolnoki úti szakaszán elkészült járda nem maradt torzóban! Néhány héttel az után, hogy hiányoltuk annak, legalább a Sziget utcáig történő egységesítést, a munka folytatódott. Mire e sorok olvashatók lesznek, a díszes burkolat teljessé lett!
Ugyan akkor azt fájlaljuk, hogy a Hősök-tere északi oldalát lezáró járda – Bíróság - Főiskola előtt a Tátra utcáig – maradt a 40-50 évvel ezelőtti állapotában!
Vajh! Ez is a „tudatos városépítés” szellemében, valamint a lakosság érdekében maradt el?

 

Más.

A „tudatosság” részeként ért véget a 2014-’15 - ben a négy-ütemes „történelmi útfejlesztés”- ként felmagasztosult útépítések-felújítások sora. Ennek része volt a Szabadszállási út is, de annak végéről – a Határ út, Téglagyári út - kereszteződés utáni szakasz – elfelejtkeztek az illetékesek!
Időközben volt ugyan – ez év elején – folytatása a projektnek, de ez a szakasz úgy maradt, ahogy 2014-ben, ideiglenesen helyreállították!
De kimaradt a „mart-aszfalt” programból is, mint a Tinódi, a Tárogató, vagy a Zápor utcák.

 

Más.
Egy hete igyekeztünk bemutatni a felújításra ígért Téglagyári út körüli anomáliákat, benne a helyi „Közútkezelő” érintettségét.
Abból a szempontból is, hogy az út lezárását közzé tevő tájékoztatásban még csak utalás sincs a várható befejezésről. Mindezt megerősíti, hogy az út mindkét végére kihelyezett KRESZ-táblák alapján, szó nincs közeli befejezésről!
Ez is a „tudatos városfejlesztés” bizonyítéka!
 

Más.
Többször észleltük, hogy az ÖH szerkesztői, időről-időre elővesznek valakit a város ismertebb, – mondjuk így – közéleti szereplőjét, akivel kezdenek acsarkodni. – Természetesen a város belső békéjének erősítése céljából! –
A névsor igen-igen gazdag! Legalább két tucatra tehető, akikkel valamikor, és valamiért a polgármester összerúgta a port! Ezért tűnjenek el!
Ha nem is a Föld-színéről, de legalább a városból.
Közülük Dénes Dénes, László Ferenc, dr. Ábrahám Tibor kiemelten fontos „témái” voltak az ÖH-nak. Hozzájuk csatlakozott Kustár Tamás, majd – érintőlegesen! – Suba Lajos is.

Tóba

Hírdetés

Minden jog fenntarva